Worden jullie al gek van de klaprozen?

Ik word in ieder geval niet gek van de klaprozen maar ben er juist gek op. Nu duiken ze ook al op in mijn Moleskine journal. Deze bladzijde begon als "restjes" pagina. Als ik een stencil gebruikt heb dan dep ik het eerst af op een lege bladzijde, zo heb je alvast een ondergrondje. Wat moet ik er nu mee dacht ik toen. En lichte laag Panpastel en toe even fixeren. De klaprozen heb ik gesneden uit een soort wit plastic rubber met een linoleum gutsje. Ik had wel een voorbeeld dat me erg inspireerde. Per bloem zijn er twee stempels, een voor de contouren en een voor de opvulling. Ik was een beetje te enthousiast met de verf dus hier en daar heb ik de contouren met een stift bijgewerkt.

Reacties

Janny Jager zei…
SUper leuk en mooi Tink en nee hoor de klaprozen vervelen niet.
Groetjes Janny