Bureaustoelen opgeknapt

In mijn hobbyhok heb ik twee oude maar heel degelijke bureaustoelen. De stof was al jaren heel slecht en begon nu ook los te laten. Dus heb ik eerst maar eens gekeken of ik er een uit elkaar kon slopen. Dat lukte. Vervolgens bij een stoffeerderij voor een habbekrats een coupon van 4 meter prachtige meubelstof gekocht en stoel 1 bekleed. Toen die gelukt was de tweede stoel gesloopt en die bleek nog eenvoudiger te bekleden. Dus nu heb ik weer twee prachtige stoelen in mijn kamertje. Het leuke is dat ik nog heel veel stof over heb dus ik kan gerust een keer mijn stoel onder verven.

Reacties

Janny Jager zei…
Leuk zijn ze geworden zeg.
Is er wel iets wat jij niet kan?
Volgens mij ben je van alle markten thuis.

Groetjes Janny
Anoniem zei…
Ze zijn hartstikke mooi geworden!

Gretjes van ma.