Wreck This Journal

Op een blog zag ik eens een berichtje naar het boek Wreck this Journal. Ik liep al rond met plannen voor een Art Journal maar er echt mee starten was er nooit van gekomen. Ik heb het boek dus maar besteld want allerlei opdrachten doen maakt het wat makkelijker om een journal te maken dacht ik. Nou... Opdracht 1, breek de rug van dit boek. Dat kostte me al heel wat bloed zweet en tranen. Ik vind het boek er echter erg saai uitzien en dan is het vernietigen van je boek natuurlijk ook niet zo moeilijk. Dus nu heb ik een mooie buitenkant gemaakt die ik er met Aslan omheen ga plakken. Als ik nu de opdracht krijg om het van een flat te gooien of mee te slepen wordt het tenminste echt een uitdaging. Want zonde vind ik het dan toch wel. Het idee voor mijn kaftje heb ik weer van een ander soort Journal, een Remains of the day Journal. Ik heb het alleen niet van stof gemaakt maar van restjes Cardstock.

Reacties