Watersnood

Vandaag werden we door de baas naar huis gestuurd want het heeft wel heel erg geregend. Wat een onzin, dachten we. Op weg naar de parkeerplaats bleek wel waarom. Tot onze enkels in het water om de auto te bereiken en de hele rondweg stond minstens 10 cm onder water. Gelukkig is het niet ver en ben ik heelhuids thuisgekomen. Ons wijkje was een stuk droger dacht ik nog. Tot ik de achtertuin bekeek en me afvroeg waarom onze stoelen ineens midden in de tuin stonden. Het bleek dat de sloot ineens 2 meter breder was geworden. Het paaltje in het water staat normaal gesproken een centimeter of 50 van de kant af en voor de hortensia's ligt een terras van 2 meter. Ik hoop wel dat het snel weer wegloopt.

Reacties

Jeetje, Tink.

Je kunt gewoon met een bootje door jouw tuin varen...
Is er nu nog een sloot bijgekomen?

Groetjes,
Wendie