Cougar 4

Deze Swirl heb ik vandaag uit Grunge Paper gesneden met de Cougar. Het bestand heb ik ooit van Greet gekregen. Ik was benieuwd of de Cougar makkelijk door het Grunge Paper zou komen en het ging héél gemakkelijk. Grunge Paper lijkt op Grijsbord maar is flexibel en een beetje elastisch. Heb het wel heel langzaam uit laten snijden dus hij was een poosje bezig. Ik had de meshouder helaas niet goed aangedraaid waardoor hij langzaam naar boven was geschoven en een klein stukje dus niet was doorgesneden. Op het eind liet ook een krulletje van de plakmat los en was een stukje gescheurd. Verder ziet het er prachtig uit vind ik. De Swirl is ongeveer zo groot al een kaart.

Reacties

Anoniem zei…
Hoi Tink !

Grunge paper snijden gaat perfect met de Cougar ( maar ja, wat niet hè ? Het is de geweldigste machine ooit ). Tips voor de volgende keer... gebruik de detail blade holder en het blauwe detail mes, brayer je grunge paper op de mat en plak het aan de randen vast met schilderstape en je krijgt een perfect resultaat ! Groetjes, Renate.