Froggie

Dit van kranten gevouwen kikkertje kreeg ik bij een ATC ruil. Het is echt heel klein. Er zat wel een opdracht aan vast, namelijk een ATC maken met het kikkertje en die even laten zien. Gelukkig was er iemand anders als eerste en die plakte de kikker ondersteboven. Vandaar dat ik nu weet dat hij in ieder geval goed geplakt is;-). Deze kikker woont in prachtig helder water waar gouden voedsel in rond zwemt. Helaas kun je dat niet op de scan zien maar moet je me op mijn woord geloven. De gele dotters waren eerst wit maar heb ik zelf met Distress inkt op kleur gebracht. Ze waren hierdoor wel wat lastiger te plakken vond ik. Ze leken nog wel een beetje vochtig al lagen ze al een paar dagen. Mocht je je afvragen waarom ik zo breedsprakig ben; mijn onderzoek ligt voor een laatste correctie bij mijn juffie dus de studie zit er bijna op, ik heb weer een beetje tijd voor mezelf.

Reacties