Camouflage

Nee, ik ben niet weer aan het spijbelen. Deze kaart heb ik gister al gemaakt maar hij moest nog even drogen voor hij onder de scanner mocht. Er zit namelijk glitterlijm op die ik voor een prikkie bij een of andere euroknaller op de kop heb getikt. Geeft de kaart gelijk een beetje bling. Het achtergrondje was eerst een heel andere kaart maar die mislukte op het laatste moment nadat ik hem nog een keer met water bespoten had. Dat verpestte het hele idee maar ik vond de kleuren zo mooi dus bewaarde het experiment nog maar even. Ik heb er het slechtste deel vanaf gesneden en het Inkidinkado vogeltje overheen gezet. Toch zag je nog rode vlekken dus toen bedacht ik dat ik uit restjes folie de apenstaart en het hekje kon stansen. Beetje zwarte verf erover en weer wegpoetsen voor de antieke look. Strookje koperkleurig folie eronder en als laatste een bloem geknipt uit een restje folie. Ik vind het zelf heel geslaagd maar twijfel alleen over de bling op de bloemstengel. Die was al teveel gedroogd om nog weg te poetsen.

Reacties